Theses_Master238 Collection home page

Discover

-Date issued

| Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions 

Issue DateTitleAuthor(s)Type
2018The Research about Uses and Gratification of Internet Drama in ChinaSHANGGUAN, YIRANMaster's Thesis
2018A Study of Alcohol-Related Posting on SNSsJIA, WUFANMaster's Thesis
2018점포 내 가상피팅 디지털 사이니지가 소비자에게 미치는 영향정미경Master's Thesis
2017I’m in the season to helpSAMARTKIJKUL, PIYATIDAMaster's Thesis
2018부정적 이슈소유권이 위기커뮤니케이션과 기업명성에 미치는 영향민혜민Master's Thesis
2018환경 커뮤니케이션에서 자유 위협 언어와 메시지 소구 방향이 친환경 행동의도에 미치는 영향김혜인Master's Thesis
2018중국 수용자의 한국 드라마에 대한 심리적인 시청경험에 관한 연구GAO, SIQIMaster's Thesis
2018실화 재현 영화의 현실감 인식이 몰입과 만족도, 사회참여에 미치는 영향김수정Master's Thesis
2018한국 시청자의 중국 드라마 시청행위와 국가이미지 형성에 관한 연구WANG, QINGGEMaster's Thesis
2018소셜미디어 팬덤에서의 사회관계 연구ZHU, TAOJIEMaster's Thesis
2018중국 드라마의 온라인 VOD 이용성과에 대한 연구XU, JINCHENMaster's Thesis
2018TV,PC, 모바일기기간 경쟁에 관한 연구WU, ZHUOQIMaster's Thesis
2018실시간 인터넷 1인 방송의 상호작용성이 의사사회적 상호작용, 사회적 실재감, 몰입감에 미치는 영향조윤희Master's Thesis
2018이용자 성향과 이용동기가 소셜미디어 계정의 익명성에 미치는 효과오지현Master's Thesis
2018유튜브 일상 콘텐츠(VLOG)에 대한 밀착된 시청이 시청 만족도에 미치는 효과이가영Master's Thesis
2018Discursive Struggles through the Cultural Economic Model on Media Reports about THAAD Deployment in Korea김영지Master's Thesis
2017가짜뉴스 규제 방안김가희Master's Thesis
2017소셜 미디어 네이티브 광고 효과구슬아Master's Thesis

BROWSE