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Issue Date | Title | Author(s) | Type |
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2020 | 소셜 미디어 환경에서 왕홍 준거집단이 소비자 구매의도에 미치는 영향 | ZHOU, JING | Master's Thesis |
2020 | 신소매 모델 특성이 소비자 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구 | GAO, YANG | Master's Thesis |
2020 | 이사회 다양성과 회계 보수주의 | 현유경 | Master's Thesis |
2020 | 경영자의 특성이 배당 정책에 미치는 영향 | 최혜린 | Master's Thesis |
2020 | 주택연금의 절대적 및 상대적 빈곤 완화 효과에 관한 연구 | 최윤정 | Master's Thesis |
2020 | What explains China’s GEM? Evidence from the five factors | SU, SHENGJIE | Master's Thesis |
2020 | The Influence of Perceived Values on the Attitude and Purchasing Intention for Luxury Goods | WONG, KAYANJOEY | Master's Thesis |
2020 | Exploring the Relationship between Organizational Citizenship Behavior and Counterproductive Work Behavior in China | YOU, XINMENG | Master's Thesis |
2020 | Who is the Longest of Them All? Understanding the Expressiveness of Product Review Using Test Analysis | 김수현 | Master's Thesis |
2020 | Shadow banking and financial development | LI, YONGXUAN | Master's Thesis |