Results 1-10 of 29 (Search time: 0.0 seconds).
Issue Date | Title | Author(s) | Type |
---|---|---|---|
2021 | How Gendered Character and Perceived Expertise Trigger the Gender Stereotype in CMC | Jiang, Nan | Master's Thesis |
2021 | Exploring the Emotional Route between Type of Hotel-related Visual eWOM and Consumer Responses | 박지연 | Master's Thesis |
2021 | The Influence of Social Viewing of Fitness Videos on People's Behavioral Intention | CHEN, YIXUE | Master's Thesis |
2021 | 1인 미디어 브이로그 생산적 이용이 자아존중감에 미치는 영향 | ZHONG, RUIAN | Master's Thesis |
2021 | 중국 소셜 Q&A 사이트 ‘즈후’에서의 건강정보 검색이 예방행동에 미치는 영향 | Ma, Junting | Master's Thesis |
2021 | 사회적 시청이 시청자의 환경상황인식 및 환경보전행동에 미치는 영향 | ZHU, GUANG | Master's Thesis |
2021 | 온라인 쇼핑 생방송 사용자의 사회적 촉진이 행동의도에 미치는 영향 연구 | HU, YUXIN | Master's Thesis |
2021 | 소셜 쇼핑에서 사용자가 공유하는 제품 리뷰의 특성이 온라인 구매의도에 미치는 영향 | LIU, WENQING | Master's Thesis |
2021 | 중국 정부의 위기 커뮤니케이션에 대한 공중들의 기사와 언론신뢰도 | FAN, ZHIHUA | Master's Thesis |
2021 | 코로나19 관련 가시성과 책임 보도가 감정과 낙인에 미치는 영향에 대한 연구 | ZENG, SHIYA | Master's Thesis |