Results 11-18 of 18 (Search time: 0.0 seconds).
Issue Date | Title | Author(s) | Type |
---|---|---|---|
2021 | Purchase intention and brand attitude on sustainable luxury | ADZIC, MIRJANA | Master's Thesis |
2021 | The Effect of Cultural Capital and Economic Capital on Culture and Art Consumption among Post-90s Consumers in Shanghai | TIAN XIYU | Master's Thesis |
2021 | 온라인 건강 정보 및 병원 이용 경험의 불만족 요인이 원격의료 이용의도에 미치는 영향 | 오율 | Master's Thesis |
2020 | 인공지능 챗봇 소비자상담에 대한 소비자 수용의도에 미치는 요인 연구 | 권민애 | Master's Thesis |
2020 | 소비자의 C2C 중고거래 경험 연구 | 박고은 | Master's Thesis |
2020 | 외모관련 태도와 외모관리행동에 관한 비교연구 | LIN, PEIYI | Master's Thesis |
2020 | 중국 소비자들의 라이브 스트리밍 커머스 (Live Streaming Commerce) 구매의도에 미치는 요인 | WEN, JIACHEN | Master's Thesis |
2020 | 중국 소비자의 지각된 가치 및 지각된 위험이 신에너지 자동차 구매의도에 미치는 영향 | GAO, MINGHUI | Master's Thesis |