Results 1-10 of 34 (Search time: 0.0 seconds).
Issue Date | Title | Author(s) | Type |
---|---|---|---|
2020 | Audience’s Perception of the Disclosure of Public Figures’ Unethical Behavior on Social Media | LI, MENGQIAO | Master's Thesis |
2020 | Are We Different People between WeChat and Weibo? The Relationship among Affordances of Different SNS Platforms, Social Ties and Self-presentation | HE, WANTONG | Master's Thesis |
2020 | Why Do We Use Geotags on Social Media? | CHAN, HIUFENG | Master's Thesis |
2020 | 연애 리얼리티 프로그램 <하트 시그널> 시청이 연애 만족/기대에 미치는 영향 | CHEN, LU | Master's Thesis |
2020 | 게임 실시간 방송 플랫폼 이용동기가 이용행위에 미치는 영향 | TANG, YAO | Master's Thesis |
2020 | 안면인식 디지털사이니지의 광고매체로서 활용을 위한 제도적 고찰 및 향후 정책과제 제안 | 임다영 | Master's Thesis |
2020 | 중국 팟캐스트 사용자의 자기결정성과 기술 수용태도가 제작의도에 미치는 영향 | JIN, LINTING | Master's Thesis |
2020 | 웨이보에 나타난 ‘샤오펀홍’ 집단의 민족주의적 행위 분석 | LI, YA | Master's Thesis |
2020 | UCC 동영상 플랫폼 간 경쟁관계 연구 | YIN, YUE | Master's Thesis |
2020 | 1인 방송 ‘영화 같이 보자'의 사회적 시청 요인이 정서적 유대감, 공동의 공간감, 이용 만족도에 미치는 영향 | LIU, WEIQING | Master's Thesis |