Results 11-20 of 133 (Search time: 0.0 seconds).
Issue Date | Title | Author(s) | Type |
---|---|---|---|
2024 | The Impact of Online Behavioral Advertising on Consumer Attitude and Impulse Buying | Legros, Elisa | Master's Thesis |
2024 | When Organizations Can Try to Achieve Breakthrough Innovation from Success Experience? | 안수전 | Master's Thesis |
2024 | Attention allocation in aspiration levels | 이정윤 | Master's Thesis |
2024 | 숏폼 라이브 마케팅이 스낵식품 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구 | Ye, Sicen | Master's Thesis |
2024 | 유기농/비유기농 성향에 따른 식품 선택 동기가 구매 의도에 미치는 영향 | Deng, Xin | Master's Thesis |
2024 | 기업환경책임, 기술혁신이 기업가치에 미치는 영향에 관한 연구 | Li, Mengzhuo | Master's Thesis |
2024 | 라이브 커머스 쇼 호스트 특성이 호감도, 심리적 계약, 구매의도에 미치는 영향 | Hu, Lina | Master's Thesis |
2024 | 리더의 비인격적 감독이 지식숨김에 미치는 영향: 심리적 계약위반 지각의 매개효과를 중심으로 | Fang, Wanqi | Master's Thesis |
2024 | Exploring Public Perception of AI Benefits: A Targeted Analysis of Reddit Discussions | Al, Taisiia | Master's Thesis |
2024 | 호텔 로봇-고객, 직원-고객 상호작용이 직원 감정노동에 미치는 영향에 대한 비교분석 | Zhang, Yuanqi | Master's Thesis |