Browsing byAuthor이혜은

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Issue DateTitleAuthor(s)Type
2015Understanding culture on the effectiveness of restaurant servers' check-back style이혜은Article
2021Watching ASMR Videos for Stress Coping이윤Master's Thesis
2019We Want a Team Player: A Formative Cross-Cultural Investigation in the United States, China, and South Korea이혜은Article
2018Why Do We Share Ephemeral Contents Online? Testing of Uses and Gratifications Theory on InstagramULUSOY, EZGIMaster's Thesis
2020Why Do We Use Geotags on Social Media?CHAN, HIUFENGMaster's Thesis
2013William Albright의 「Organbook Ⅲ : 12 Etudes for Small Organ」에 관한 연구이혜은Master's Thesis
2021Young Women’s Sex Talk Online: Roles of Anonymity, Social Closeness, and Cultural Background on Perceived Appropriateness and Behavioral Intention이혜은Article
2020다이어트 리얼리티 프로그램 시청자의 지각된 현실감, 지각된 동질성 및 갈망 동일시가 시청 만족감에 미치는 영향 연 구ZHOU, HUIMINMaster's Thesis
2020동성애 영상물 노출이 사람들의 동성애에 대한 태도에게 미치는 영향ZHAO, LINGHANMaster's Thesis
2020미디어에서 노출된 바디 이미지와 탄막이 수용자의 다이어트 의도에 미치는 영향LIANG, SHUANGMaster's Thesis
2020온라인 생방송 쇼핑의 지속적인 사용에 대한 영향 요인LIU, MENGQIUMaster's Thesis
1976조선시대의 교통로에 대한 역사지리적 연구이혜은Master's Thesis
2019중국 여성 판매 생방송 시청이 충동구매에 미치는 영향LIU, XIANYAMaster's Thesis
2019중국의 한류 왕홍 콘텐츠의 시청동기가 만족도 및 한류 문화 수용성에 미치는 영향TANG, LINMaster's Thesis
2022짧은 지식 동영상의 학습 효과에 미치는 요인에 대한 연구Zou, YaoMaster's Thesis
2023페이스북과 인스타그램Le, Thi Thu ThuyMaster's Thesis

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