Browsing byAuthor배재현

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Issue DateTitleAuthor(s)Type
2006Antecedents and consequences of the strategic orientations in new product development: The case of Chinese manufacturers배재현Review
2008Commitment and vulnerability in B2B relationship selling in the Hong Kong institutional insurance service industry배재현Article
2013Cooperate "and" compete: Coopetition strategy in retailer-supplier relationships배재현Article
2014Does intra-firm diffusion of innovation lead to inter-firm relationship benefits? The cases of innovation providers and adopters배재현Article
2012Getting Positional Advantage through Value Creation Capabilities이현정Doctoral Thesis
2017How do value creation capabilities enhance new product creativity?배재현Article
2017Mutual benefits for buying and supplying firms: The role of technology routinisation배재현Article
2018New Product Creativity Antecedents and Consequences: Evidence from South Korea, Japan, and China배재현Article
2016Program Annotation배재현Master's Thesis
2016The important role of corporate social responsibility capabilities in improving sustainable competitive advantage박성연; 배재현Article
2010Utilization of business technologies: Managing relationship-based benefits for buying and supplying firms배재현Article
2007Utilization of new technologies: organizational adaptation to business environments배재현Article
2020모바일쿠폰의 지속적 사용의도에 영향을 미치는 선행요인들에 관한 두 가지 연구최은교Doctoral Thesis
2006사용확산모형(Use Diffusion Model)을 이용한 개인용전자제품 사용 결정요인 분석최우형Master's Thesis
1993성격유형, 심리사회적 발달정도와 상담에 대한 기대감과의 관계배재현Master's Thesis
2016소비자 혁신성이 스마트폰의 지속적 사용가능성에 미치는 영향이정은Master's Thesis
2016소비자의 기업 SNS의 사용동기가 브랜드 관계에 미치는 영향박수정Master's Thesis
2012소셜네트워크서비스(SNS)의 기능 및 사회적 요인이 이용자의 현존감 및 지속적 사용의도에 미치는 영향에 관한 연구백승희Master's Thesis
2024숏폼 라이브 마케팅이 스낵식품 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구Ye, SicenMaster's Thesis
2011스마트폰의 기능적·감성적·사회적 영향 요인이 지속적 사용가능성(Patronage)에 미치는 영향에 관한 연구진현신Master's Thesis
2011전자상거래에서 단서적 신뢰와 경험적 신뢰가 구매의도에 미치는 영향한은정Master's Thesis
2011판매원의 공감이 판매원과 고객의 관계의 질, 장기적 관계 지향성에 미치는 영향이민Master's Thesis

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